wtorek, 30 września 2014

UFO i lawenda

Porządkując muliny znalazłam zeszłorocznego UFO-ka i postanowiłam go skończyć. Na pewno większość z Was pamięta  SAL zimowy na fb. Bardzo dużo nas było, ale z czasem traciłyśmy serce do tego haftu. Haft okazał się przekombinowany. Ja się nakręciłam i najpierw wyszyłam środek a dopiero potem kontury gwiazdy, gdybym zaczęła od gwiazdy na pewno bym jeszcze nie skończyła. Nie jestem dumna z tego haftu, ale cieszę się że go skończyłam. Wykorzystam go na podusię.


Materiał - len, kolor naturalny
Środek - mulina Ariadna
Gwiazda - mulina DMC
Koraliki zastąpiłam supełkami francuskimi
 

Lawendowe zawieszki na pewno będą kolejne.



Sabina

12 komentarzy:

  1. Fajny UFOk dobrze, ze skończony. A mini hafciki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sabinka, podziwiam Cię za ten zimowy obrazek!
    A zawieszki urocze! :)
    P.S. Kurde, wciaż nie wysłałam Ci zdjęć Piotrusia Twojego. Poprawię się! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam wytrwałość :). Ja po wyhaftowaniu środka straciłam zapał. Mimo wszystko jednak to jest piękna ozdoba :).

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zawieszki. Ten haft jest boski, strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie piękna poduszka - możesz być dumna, że skończyłaś tak trudny haft!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Cię za wytrwałość i samozaparcie :)
    Wkrótce umówię się na lekcje z haftu płaskiego :) Świetne są te zawieszki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten wzór, ale czytałam o szczegółach z jakich się składa i to chyba nie jest taka prosta sprawa. Podziwiam wytrwałość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne hafty:)

    http://kuferekloreny.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny haft, a zawieszki przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne! Zwłaszcza dziewczynka mnie urzekła :) Uwielbiam haftować takie zawieszki i woreczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzacie i zostawiacie ślad po sobie w formie komentarza :)