piątek, 28 marca 2014

Recykling bluzy męskiej

Podczas szperania w szafie męża znalazłam parę "staroci" które postanowiłam wykorzystać do nauki szycia. Pierwsza pod nożyczki wpadła bluza dresowa. Nie pokażę Wam jak wyglądała, ale na pewno pamiętacie szerokie bluzy ze ściągaczami.
Jak się zabrałam za szycie to o mało nie zapomniałam o odebraniu córki ze szkoły. Ale wszystko się dobrze skończyło, bluzka uszyta i Gosia odebrana.


Kilka zbliżeń.
 

 I jeszcze udało mi się uszyć torebkę, ale nie mam pomysłu jak ją ozdobić. Chciałabym by nie straciła swojego sportowego stylu. Może macie jakiś pomysł?



 I małe próby szydełkowania.


Dziękuje  że tu zaglądacie i pozostawiacie ślad po sobie.
Miłego weekendu.
Sabina

7 komentarzy:

  1. Recykling starych ubrań to fajna sprawa, zwłaszcza, gdy materiał dobry, a fason się nam już opatrzył. Hmm.. a na takiej torbie to bym pewnie naszyła jakiś napis. :) sama chodzę z torbą z napisem 'Torebka Pani Inżynier'. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię przeróbki , ja dodałabym akcent czarny lub czerwony , ciągle nie mam czasu na naukę szydełkowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Uwielbiam takie przeróbki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyczucie stylu, rewelacyjna ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie łódkowe dekolty :) Na torebkę nie mam pomysłu... może z czasem na coś wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza rewelacja, mój klimat, tu i ówdzie szeroka.. :)
    Łodeczkowy dekolt, który gdzieś tam od czasu do czasu spadnie z ramienia- super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta bluza. Zdolna kobietka jesteś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzacie i zostawiacie ślad po sobie w formie komentarza :)